به گزارش خبرنگار اهرامروز، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیامی را برای دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران صادر کرد. در این پیام آمده است:

به نام خدای هنر آفرین

تئاتر صحنه‌ی زندگی است،‌ هنر گفتگو و بیان اندیشه‌ها. در آینه‌ی تئاتر به روشنی زندگی پیداست، از این رو برای شناختن هر جامعه‌ای می‌توان به تئاتر آن نگریست.

تئاتر امروز ایران عزیز ما، هنر گسترده‌ای است، ‌هنرمندان پرشمار و توانا که در قاب و قالب هنر خود، شوق‌ها و شورها، امیدها و نویدها و غم‌ها و شادی‌های ملتی را به بیانی شیوا در معرض تماشا قرار می‌دهند.

تئاتر کوتاه، گونه‌ی دلپذیر و در عین حال دشواری است که در کوتاه‌ترین زمان و جریده‌ترین متون، پیام‌های ارزشمند و انسانی را در مجموعه‌ای تحسین‌انگیز جمع می‌آورد، کارستانی که استعداد و عشق توأمان می‌طلبد.

اهر که خود برآورنده و طراح جشنواره‌ی تئاتر کوتاه است، اینک میزبان دوازدهمین دوره‌ی  این رویداد هنری است و حسن سابقه و بلندنامی به دست‌ آمده در یازده دوره‌‌‌ی پیشین، نشان از دلسوزی، پیگیری و مسئولیت‌شناسی همکاران خدوم و هنرمندان بیداردل این خطه‌ی زیبا دارد.

فرض می‌دانم که از تمامی دست‌اندرکاران دوازدهمین جشنواره تئاتر کوتاه اهر (ارسباران ) سپاسگزاری کرده و برای توفیقات روزافزون برگزار کنندگان و شرکت‌کنندگان دعاگوی و ثناخوان باشم.

 

سیدمحمدمجتبی حسینی

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی – شهریور ۱۳۹۷