به گزارش خبرنگار اهرامروز، اصغر فتح‌زاده در صحن علنی شورای اسلامی شهر اهر با تقدیر از عملکرد شهردار و پرسنل شهرداری اهر اظهار داشت: سال گذشته علی‌رغم تنگنای مالی شهرداری اهر، پروژه‌های مختلفی در نقاط مختلف شهر اهر اجرایی شد و این انتظار می‌رود تا امسال نیز پروژه‌های عمرانی بر اساس نیازمندی و مطالبه شهروندان اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه شورا و شهرداری اهر در سال‌جاری به اجرای پروژه‌هایی که می‌تواند در زندگی مردم تاثیرگذار باشد مصمم است، افزود: پروژه‌های عمرانی مصوب در بودجه سال ۹۸ شهرداری اهر بر اساس اولویت‌بندی عملیاتی می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهر اهر، بر لزوم جلب رضایت‌مندی مردم با ارائه خدمات متناسب با نیازهای شهروندان تاکید کرد و ادامه داد: هر شهروندی علاقه‌مند به توسعه و زیباسازی شهر است از این‌رو شورا و شهرداری اهر قصد دارند با تحقق مطالبات عمومی مردم، رضایت‌مندی آن‌ها را جلب کنند.

فتح‌زاده بابیان اینکه اتحاد، همدلی و همفکری بین اعضای شورای شهر اهر می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشد، خاطرنشان کرد: امسال ۴۰ درصد بودجه شهرداری اهر معادل ۱۸ میلیارد تومان بر اساس دستورالعمل‌ها برای پروژه‌های عمرانی پیش‌بینی شده که امیدواریم با تحقق بودجه بتوانیم این رقم پیش‌بینی شده صرف عمران و آبادانی شهر کنیم.

انتهای پیام/