به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در آیین گرامیداشت شورای دانش آموزی و برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس شهرستان اهر که به صورت نمادین در مدرسه دخترانه الزهراء(س) برگزار شد، اظهار داشت: ضمن تبریک روز شورای دانش آموزی، آرزو می کنیم دانش آموزان در تمامی مراحل زندگی و در آینده که مسئولیت مدیریت بخش های مختلف کشور را بر عهده خواهند گرفت موفق باشند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس پیش زمینه ورود به مباحث اجتماعی است، افزود: هر دانش آموز و دانشجو برای قبول مسئولیت های اجتماعی بایستی مراحلی را طی کنند به نوعی پیش زمینه ورود نسل های جوان و نوجوان به مباحث اجتماعی همین انتخابات شورای دانش آموزی است.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: انتخابات و رقابت دانش آموزان در این انتخابات، به دانش آموزان آموزش اجتماعی شدن و جامعه پذیری را می دهد.

محمودی بابیان اینکه دانش آموزان در انتخابات شورای دانش آموزی انتخاب اصلح بین کاندیداها و نمایندگان خود را یاد می گیرند، گفت: انتخابات بدان معنی است که مردم مسئولان و نمایندگان خود را با تصمیم خودشان انتخاب کنند و قطعاً همه سعی می کنند تا بهترین ها و شایسته ها برگزینند.

وی خطاب به کاندیداهای انتخابات شورای دانش آموزی گفت: اگر شما برای یکسال آینده برنامه مدونی نداشته باشید یقیناً برای یکسال آینده نمی توانید به نتیجه ای دلخواه دست یابید و اگر به دنبال موفقیت هستید حتماً در برنامه هایتان همکاری و تعامل لازم را جهت رشد و پیشرفت سیستم آموزشی با مدیران و عوامل مدرسه داشته باشید.

فرماندار شهرستان اهر از برگزاری بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در ۱۵۰ مدرسه شهری و روستایی این شهرستان هم زمان با سراسر کشور خبر داد، یاداور شد: تاکید داریم کاندیداها برای یک سال آتی برنامه مدون ارائه داده و رای دهنگان نیز با اطلاع از برنامه های کاندیداها، فرد اصلح را انتخاب کنند.