به گزارش اهرامروز، ابوالفضل بابایی دایلاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه جشنواره نوروز ۹۷ اهر ضمن تبریک سال نو و تشکر از استقبال شهروندان اهری از برنامه جشنواره نوروز، بیان داشت: فرهنگ بازوی عمران و سازندگی است و پی ریزی کارهای عمرانی بدون پرداخت به فرهنگ میسر نیست.

 وی افزود: همانطور که گفته بودیم نگاه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر به فرهنگ بومی و پرداخت به احیای سنت های ارسباران متفاوت خواهد بود، به عینه نمود یافته و اکنون شهروندان شاهدند نمونه این توجه برای اولین جشنواره نوروزی را شکل داده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان اهر با درخواست از شهروندان جهت حضور در نمایشگاه خاطر نشان نمود: در این نمایشگاه سعی شده نمونه ای از توانمندی های بومی به نمایش گذاشته شود و درخواستم از شهروندان این است که با آوردن میهمانان خود به نمایشگاه و شرکت در برنامه های هنری اعم از نشست پای نمایش ها و موسیقی ها در معرفی شایسته منطقه، شهرداری و شورای شهر خود را یاری کنند.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اهر با تاکید بر اینکه سال پیش رو نوید عمران و سازندگی های نو در اهر خواهد بود، بیان داشت: از کارهای عمرانی هم غفلت نخواهد شد و در اولین وهله پیگیر جدی شروع کار ساخت هتل هستیم.