به گزارش خبرنگار اهرامروز، فیض‌الله محمدیان در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان اهر بابیان اینکه نجاتگران جمعیت هلال‌احمر اهر در طور سال در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای امدادرسانی می‌کنند، اظهار داشت: نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در تعطیلات نوروزی با همکاری راهداری، پلیس‌راه و اورژانس خدمات خاصی برای مسافران نوروزی ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه چادر راهنمای گردشگر داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان اهر طی تعطیلات نوروز سال آینده در ورودی شهر برپا می‌شود، افزود: در این چادر علاوه بر راهنمایی گردشگران، خدمات خاصی همچون تست قندخون، فشار خون و پزشکی توسط داوطلبان حلال احمر برای مسافران ارائه می‌شود.

محمدیان در ادامه اضافه کرد: اسکان، درمان و حمل و نقل هلال‌احمر شهرستان اهر برای ارائه خدمات مضاعف در آستانه سال جدید هماهنگی‌های بیشتری با ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان انجام خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اهر با تأکید بر اینکه وجود گدایان خیابانی در کنار خیابان‌ها به سیمای شهری اهر لطمه می‌زند، تصریح کرد: با توجه به اینکه کمیته امداد در راستای تحت پوشش قراردادن نیازمندان و فقرا تلاش بیشتری می‌کند ولی وجود گدایان خیابانی از جمله مسائلی است که باید به آن توجه بیشتری داشته باشیم.