به گزارش خبرنگار اهرامروز، فیض‌الله محمدیان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره تداوم ارسال کمک‌های مردمی شهرستان اهر به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، اظهار کرد: تا به امروز سه محموله کمک‌های مردمی شامل هدایای نقدی و غیرنقدی از سوی مردم خیر و نوع‌دوست شهرستان اهر به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال‌شده است.

وی ارزش ریالی سه محموله ارسال‌شده را بیش از ۱۳۰ میلیون تومان اعلام کرد، افزود: چهارمین محموله‌ای که امروز شاهد ارسال آن به مناطق زلزله‌زده هستیم هدایا و کمک‌های دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان اهر بوده که توسط مدیریت آموزش و پرورش جمع‌آوری و ارسال می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اهر با اشاره به اینکه کمک‌های غیرنقدی و نقدی دانش آموزان و فرهنگیان اهری به بیش از ۴۰ میلیون تومان می‌رسد، ادامه داد: این اقلام شامل پتو، لوازم گرمایشی، مواد غذایی، پوشاک و البسه و اقلام بهداشتی است.

محمدیان اضافه کرد: چهار محموله کمک‌های غیرنقدی مردم شهرستان اهر از طریق یک دستگاه تریلی، شش دستگاه کامیون و وانت‌بار به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال‌شده است و نزدیک به ۱۲ میلیون تومان کمک نقدی به شماره‌حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی واریز کرده‌ایم.

وی بابیان اینکه مردم شهرستان‌های اهر، هریس، ورزقان و هوراند برای یاری‌رساندن به هم‌وطنان آسیب‌دیده از زلزله در کرمانشاه استقبال خوبی داشته‌اند، گفت: مردم منطقه ارسباران با این‌که سال ۹۱ زلزله را تجربه کرده‌اند حال برای تأمین نیازهای اساسی زلزله‌زدگان کرمانشاه پیش‌قدم شده و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را جهت ارسال به هلال‌احمر تحویل می‌دهند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اهر در پایان خاطرنشان کرد: مردم شهرستان هوراند نیز هم پای مردم سایر شهرستان‌های آذربایجان شرقی کمک‌های غیرنقدی و نقدی خود را از طریق ۲ دستگاه کامیون به مناطق زلزله‌زده ارسال کرده‌اند.