به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمودی در اولین مجمع خیرین سلامت شهرستان اهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: کارنامه خیرین شهرستان اهر در تمامی حوزه‌ها مانند آموزش و پرورش و سایر حوزه‌ها بسیار درخشان است که این نشان از روحیه مردم این منطقه است.

وی بابیان اینکه در بسیاری از پروژه‌های بهداشتی و درمانی به‌ویژه در ماه‌های اخیر خیرین کمک‌های بزرگی انجام داده‌اند گفت: به‌عنوان نمونه می‌توان به کلنگ زنی مرکز بهداشت منطقه چلپ وردی و یا بسیاری از روستاهای شهرستان اشاره کرد که زمین‌های آن‌ها توسط خیرین اهداشده و کمک شایانی به این پروژه‌ها نموده است.

فرماندار شهرستان اهر با قدردانی از تلاش‌های خیرین در حوزه‌های مختلف، افزود: کمک‌های خیرین در تأمین نیازهای بیماران خاص ارزشمند و از جایگاه والایی برخوردار است وقتی می‌بینیم بیماران خاص بعضاً در تأمین هزینه‌ها عاجز مانده‌اند و خیرین برای کمک به آن‌ها پیش‌قدم می‌شود هر چند دولت یازدهم و دوازدهم اقدامات و تحولات بزرگی را در حوزه بهداشت و درمان انجام داده اما خیرین در این حوزه نقش ویژه‌ای دارند.

محمودی بابیان اینکه چالش‌ها و کمبودهای حوزه بهداشت و درمان شهرستان اهر در طول سال‌های گذشته به‌نوعی برطرف شده است، یادآور شد: خوشبختانه مالک جدید کارخانه‌ ماشین‌سازی تبریز که اهری هستند برای مجمع خیرین سلامت شهرستان اهر کمک ۲۰ میلیون تومانی می‌کند و از این‌که نتوانستند در این مجمع حضور یابند پوزش خواسته‌اند.

وی با اشاره به درخشان بودن کارنامه خیرین سلامت منطقه  قره داغ گفت: خیرین این منطقه در کارهای خیر پیشرو هستند و این نشان‌دهنده روحیه معنوی والای مردم منطقه است.

گفتنی است؛ در این مراسم بیش از ۳۳۰ میلیون ریال وجه نقد و یک قطعه زمین  ۲۰۰ متری به موسسه خیریه بیمارستان باقرالعلوم اهر توسط خیرین اهری اهداء شد.

انتهای پیام/