به گزارش خبرنگار اهرامروز، هم‌زمان با نزدیکی به ماه محرم‌الحرام کتاب ” دوباره عاشورا ” به نویسندگی حسین دوستی نویسنده و پژوهشگر اهری طی مراسمی با حضور امام جمعه، رئیس دادگستری، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر، فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولین ادارات و هیئت‌امنای هیات مذهبی شهرستان اهر در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی این شهرستان رونمایی شد.

حسین دوستی در مراسم رونمایی از کتاب دوباره عاشورا، اظهار کرد: بنده این کتاب را به روح پاک امام حسین(ع) و شهدای کربلا تقدیم می‌کنم و از مسئولان گران‌قدر که من را در چاپ این کتاب یاری کردند قدردانی می‌کنم.

نویسنده کتاب عاشورا بابیان اینکه این کتاب حاصل سفر موکب اربعین شهرستان اهر بوده که شرح احوال دست‌اندرکاران موکب بیان‌شده است، افزود: بنده عشق و علاقه دست‌اندرکاران موکب اربعین اهر را سطر به سطر در این کتاب نقل کرده‌ام و صفحه به صفحه کتاب دوباره عاشورا بوی خاک کربلا را می‌دهد.

وی ادامه داد: هرلحظه‌ای که فرصت می‌یافتم سعی می‌کردم تا تمامی صحنه‌ها را به قلم بکشم و امیدوارم این کتاب را امام حسین(ع) از من قبول کنند.

کتاب دوباره عاشورا سفرنامه کربلا و شرح خدمات موکب اربعین شهرستان است که در ۱۰۰۰ نسخه اولیه توسط انتشارات شمیسا (انتشاراتی شهرستان اهر) به چاپ رسید و طرح روی جلد این کتاب توسط مهدی بالاگر و هادی زارعی طراحی شده است.

انتهای پیام/