آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، اغتشاشات اخیر را طرحی از جانب بدخواهان نظام جمهوری اسلامی دانست، اظهار کرد: اکثر کشورهای غربی و اروپایی با انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها ازجمله جنگ تحمیلی و فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سنگ‌اندازی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم ایران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نظام و تشکیلات خود می‌داند گفت: نظامی که به دنبال عدالت و مقابله با استکبار جهانی است به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز مردم ما باوجود مشکلات عدیده عزت و استقلال‌یافته‌اند.

امام‌جمعه شهرستان اهر مردم بزرگ ایران اسلامی در مقابل تمام تحریم‌های تحمیل‌شده نیز همچنان ایستاده‌اند عنوان کرد: امروز شاهد هستیم که حماسه نهم دی‌ماه هرسال تکرار می‌شود و مردم عزیز و انقلابی کشورمان در این روزگرد هم آمده و اعلام وفاداری می‌نمایند امسال نیز حماسه نهم دی‌ماه انجام شد و هشتم دی‌ماه نیز در تبریز باعظمت برگزار شد.

حاجی‌زاده با ذکر اینکه آمریکائی‌ها و صهیونیست‌ها همیشه به دنبال تحریکاتی هستند که فتنه‌ها را دوباره تکرار کنند گفت: آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر به دنبال فتنه‌های سابق هستند که ریشه‌های همه آنان در دست آمریکائی‌ها و صهیونیست‌ها است که خوشبختانه مردم آگاه و همیشه درصحنه ایران اسلامی با حضور خودپاسخی کوبنده به آن‌ها دادند.

وی بابیان اینکه فتنه‌گران به‌دروغ می‌گویند “جانم فدای ایران” عنوان داشت: کسی که می‌گوید “جانم فدای ایران” هیچ‌وقت پرچم مقدس ایران عزیز را آتش نمی‌زند این افراد به‌قدری خودفروخته هستند که به پرچم ایران نیز رحم نکردند آن‌ها با این کار، هویت ضد ایرانی خود را نیز انکار کرده و بی‌وجدانی کردند.

امام‌جمعه شهرستان اهر با اشاره به برخی جنایات انجام‌شده در روزهای گذشته گفت: هیچ‌کس منکر این نیست که مشکلاتی وجود دارد ولی راه‌حل اظهار آن‌ها باید از طریق مراکز قانونی و طبق مقررات باشد مسئولین را دعوت نموده و مشکلات خود را بیان کنند تخریب اموال عمومی راه‌حل مناسبی نیست.

حاجی‌زاده با ذکر اینکه هر شخصی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست به قیام بزند مفسد فی‌الارض بوده و حکمش اعدام است ابراز داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خود مردم تعلق دارد و این فتنه نیز مانند فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ جمع شد به لطف خدا مردم آذربایجان شرقی و منطقه ارسباران نیز که مردمی معتقد و مؤمن دارد به چنین جرثومه‌ها و برخی اکاذیب موجود در فضای مجازی نیز توجه نمی‌کنند به لطف خدا مردم ما مردمی آگاه و هشیار هستند.

انتهای پیام/