به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مسکن‌مهر شهرستان اهر که با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن‌مهر  برگزار شد، اظهار داشت: همان‌طور که مستحضر بودید مردم در سه پروژه مسکن‌مهر شهرستان اهر مشکلات و معضلات و نارسایی‌هایی را به‌سختی تحمل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم دستورات قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن‌مهر در محوطه‌سازی پروژه ۴۷ واحد مسکن‌مهر کوی گلشهر منجر به رضایتمندی ساکنین شود، افزود: اعتراضات ساکنان مسکن‌مهر شهید منتظری شهر اهر در خصوص نیمه‌تمام ماندن پروژه به‌حق است و بنده از روزی که در اهر هستم پیگیر مشکلات مسکن‌مهر نیز بوده‌ام.

فرماندار شهرستان اهر یکی دیگر از مشکلات مسکن‌مهر شهید منتظری شهر اهر محوطه‌سازی عنوان کرد، گفت: پروژه مسکن‌مهر  صنفی کارگران به‌عنوان سومین پروژه مسکن‌مهر در شهرستان اهر نیز گریبان گیر مشکلاتی متعدد است و عدم تکمیل و تحویل ناقص واحدهای نارضایتی‌هایی را به دنبال داشته است.

محمودی بابیان اینکه طبق پیگیری‌های انجام‌یافته در حال حاضر کمتر از ۱۰ درصد پروژه‌های مسکن‌مهر شهرستان اهر گریبان گیر مشکلاتی از قبیل نیمه‌تمام ماندن، محوطه‌سازی و انشعابات آب، برق و گاز است، اضافه کرد: در اهر ۵۲۰۰ واحد مسکن‌مهر  احداث‌شده و تنها کمتر از ۱۰ درصد مشکل‌دار هستند اما متأسفانه همین تعداد اندک کل عملکرد مسکن‌مهر در شهرستان اهر را زیر سؤال می‌برد.

پرونده مسکن‌مهر  تا پایان سال جاری در شهرستان اهر مختومه شود

رئیس شورای مسکن شهرستان اهر تصریح کرد: در پروژه مسکن‌مهر شهید منتظری شهر اهر نه‌تنها ساکنین متحمل مشکلات عمده‌ای هستند بلکه دستگاه‌های قضایی و اجرایی و بانک‌ها درگیر مشکلات پروژه نیز هستند، البته همه مشکلات مربوط به دولت نیست بلکه بخشی از مشکلات مسکن‌مهر  به خود پیمانکار و هیئت‌مدیره باز می‌گردد.

وی با تأکید بر اینکه طبق تأکید رئیس‌جمهوری باید پرونده مسکن‌مهر  تا پایان سال جاری در شهرستان اهر مختومه شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بیش از ۹۰ درصد پروژه‌های مسکن‌مهر  در اهر تکمیل و به مالکان تحویل‌شده اما آن تعداد واحد اندکی که باقی‌مانده تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و هر روز شاهد مراجعه ارباب‌رجوع در خصوص مسکن‌مهر  به فرمانداری اهر مراجعه‌کننده داریم.

فرماندار شهرستان اهر بر لزوم تکمیل و تحویل واحدهای نیمه‌تمام مسکن‌مهر  در شهرستان اهر تا پایان سال ۹۷ تأکید کرد و یادآور شد: دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه نهایت تلاش خود را برای تکمیل واحدهای نیمه‌تمام و مشکل‌دار مسکن‌مهر  شهرستان اهر معطوف کنند.

انتهای پیام/