به گزارش اهرامروز، زاهد محمودی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان اهر، اظهار داشت: از ادارات ذی‌ربط از جمله جهاد کشاورزی، محیط زیست، دامپزشکی و ادارات مرتبط دیگر انتظار می‌رود، چوب‌داران را ملزم به اخذ مجوزهای قانونی کنند که در صورت عدم اخذ مجوزهای لازم، ضمن ارجاع پرونده به دادگاه با ادارات متخلف نیز برخورد خواهد شد.

وی، با ضروری دانستن انتقال مشاغل مزاحم از داخل شهر اهر، خواستار تشکیل کمیته‌ای برای حل مشکلات موجود جهت احداث شهرک صنفی از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و شهرداری شد.

فرماندار شهرستان اهر، همچنین خواستار تسریع در اجرای پروژه‌های در حال انجام در روستاها از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری شد.

وی، همچنین بابیان اینکه برای ایجاد سفره‌خانه‌های سنتی بین‌راهی در شهرستان اهر متقاضیان زیادی وجود دارد، خواستار حل مشکلات بلاتکلیفی متقاضیان از سوی مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شد.

محمودی، همچنین بابیان اینکه  بخش گردشگری یکی از هسته‌های کلیدی سند تدبیر و توسعه شهرستان اهر می‌باشد، گفت: شهرستان اهر با وجود منابع طبیعی و تاریخی جهت جذب گردشگر و همچنین سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری با اولویت اشتغال‌زایی از ظرفیت‌های بالقوه‌ای برخوردار است که امیدواریم مسئولان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ادارات ذی‌ربط در صدور مجوزهای لازم برای متقاضیان در کمترین زمان اقدام کنند.

فرماندار شهرستان اهر گفت: ساماندهی میدان دوآب شهرستان اهر از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر که طبق قانون از وظایف آن‌ها می‌باشد لازم و ضروری است.

انتهای پیام/