به گزارش خبرنگار اهرامروز، علی حسن‌زاده در جلسه هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور شهرستان اهر با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل‌های جوان جامعه اظهار داشت: جمهوری اسلامی از بدو تشکیل تا به حال خیانت‌ها و توطئه‌ها و کارشکنی‌های بسیاری دیده است اما این دلیل نمی‌شود تا دست از آرمان‌های خودمان برداریم.

وی ادامه داد: وقتی ارباب‌رجوع به اداره‌ای مراجعه می‌کند و رئیس همان اداره پای نامه ارباب‌رجوع دستور می‌نویسد ولی کارمند به راحتی دستور رئیس را نادیده می‌گیرد، مدیران و کارمندان بدانند که در نتیجه ایثارگری شهدا و رزمندگان به مقام رسیده‌اند.

معاون فرماندار شهرستان اهر افزود: اگر هر ماه هم جوانان را به اردوی راهیان نور اعزام کنیم ولی مردم را در ادارات گرفتار کنیم این‌ها با همدیگر هم‌خوانی ندارند در حالی که ابتدا باید کسانی که از بیت‌المال ارتزاق می‌کنند به خون پاک شهدا وفادار بوده و خدمت‌گزار مردم باشند.

حسن‌زاده در ادامه با اشاره به گلایه شهروندان اهری از مشکلات به وجود آمده در نانوایی‌ها گفت: سهمیه‌بندی و پیچیده‌تر کردن سهمیه آرد نانوایی‌ها اشتباه‌ترین تصمیمی بود که گرفته شده است.

وی اضافه کرد: مشکلات به وجود آمده در نانوایی‌ها، گله‌مندی مردم را در پی داشته و نتیجه تصمیم‌گیری در این خصوص تمام عملکرد مدیران شهرستانی را زیر سوال برده است.

معاون فرماندار شهرستان اهر با ذکر این‌که مدیران دستگاه‌ها و ادارات دولتی شهرستان اهر تماماً درستکار و پاک‌دست هستند، گفت: اگر مدیری مسئولیت قبول کرده به معنی آن است که باید در خدمت مردم و کشور باشد.

حسن‌زاده بابیان این‌که تعدادی از کارمندان دولتی و غیر دولتی در بحث تنظیم بازار و مقابله با گرانی‌ها صرفاً منتقد عملکرد اداره صنعت، معدن و تجارت اهر شده‌اند، ابراز داشت: این‌ها که از گرانی‌‌ها انتقاد می‌کنند بدانند خود نیز در تنظیم بازار و مقابله با گرانی وظیفه دارند اما به این وظیفه نه‌تنها آشنا نیستند بلکه فشار هم وارد می‌کنند.

وی در ادامه با قدردانی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان اهر گفت: اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اهر علی‌رغم تلاش‌ها و نقاط قوت‌اش که دیده نمی‌شود ولی مدام مورد انتقاد رسانه‌هاست که چرا بقعه شیخ شهاب‌الدین اهری و موزه ادب و عرفان را بازگشایی نمی‌کنید؟ البته باید انتقاد رسانه‌ها را قدر بدانیم ولی برخی‌ها از این موقعیت سوءاستفاده می‌کنند.

معاون فرماندار شهرستان اهر تاکید کرد: مدیران ادارات ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و آب و فاضلاب روستایی اهر پتانسیل بالقوه‌ای دارند که باید این مدیران برای سایرین نیز الگو باشند لذا انتظار داریم با خدمت‌گزاری برای مردم، در راه شهدا همچنان قدم برداریم.

انتهای پیام/