به گزارش ارسباران نیوز، در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش فولاد تبریز شنبه میزبان تیم ملوان انزلی است.

گسترش فولاد تبریز در حالی به مصاف نماینده گیلان می‌رود که در دو بازی اخیر خود بعد از تعطیلات لیگ برتر فوتبال، صاحب یک پیروزی برابر صبای قم و یک شکست در مصاف با سیاه جامگان مشهد شده است.

گسترش فولاد با ۶ برد، ۷ تساوی و ۶ شکست و کسب ۲۵ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد. پیروزی در این بازی شاگردان فراز کمالوند را ۲۸ امتیازی کرده و می‌تواند حتی تا رده ششم جدول گسترش فولاد را ارتقا دهد.

در آن سو، تیم بحران‌زده ملوان با ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار داد. این تیم در سه بازی آخر خود برابر استقلال تهران، استقلال اهواز و نفت تهران به تساوی رسیده است، با این وجود از سوی تیم‌های پایین جدول و خصوصا تیم فولاد خوزستان احیا شده به شدت تهدید می‌شود.

بازی رفت دو تیم در انزلی با یک گل به سود گسترش فولاد تبریز به اتمام رسیده بود که نخستین شکست تیم ملوان در شهر خود برابر یک تیم تبریزی به ثبت رسید.

بازی تیم‌های گسترش فولاد تبریز با ملوان انزلی ساعت ۱۵ روز شنبه ۲۴ بهمن در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد واقع در بنیان دیزل برگزار می‌شود همچینین این بازی برای علاقه‌مندان به فوتبال رایگان است و بلیت فروشی برای این دیدار صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام/