به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ عبدالحسین ایمانی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اهر با اشاره به اینکه امیدواریم شاهد ماه مبارک رمضانی معنوی و پربرکت باشیم، اظهار داشت: بیمارانی که محدودیت روزه‌داری دارند، تنها در چهاردیواری مجاز به خوردن و آشامیدن هستند و این افراد نمی‌توانند در ملأعام به بهانه بیماری حرمت ماه مبارک رمضان بشکنند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر از راه‌اندازی گشت‌های بسیج و ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر در طول ماه مبارک در شهرستان اهر خبر داد و افزود: گشت‌های بسیج و سپاه در کنار عوامل نیروی انتظامی در جهت اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر نظارت خواهند داشت.

وی بابیان اینکه کارت ضابطین ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان اهر از استان صادر و تحویل‌شده است، گفت: گشت‌های ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر اهر به‌طور یک ناحیه به مناسبت ماه مبارک رمضان در سطح شهر اهر حضور می‌یابند و این گشت‌ها متشکل از علماء، مسئولین ادارات، اقشار مختلف مردم محلات، هیئت امنای مساجد است.

ایمانی تصریح کرد: گشت‌های بسیج و ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر در تمامی مباحث امربه‌معروف و نهی از منکر علی‌الخصوص در ماه مبارک رمضان تلاش می‌کنند تا خدای‌ناکرده کسی در مشکل ایجاد نشده و حرمت ماه رمضان نشکند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر با تأکید بر این‌که همواره دشمن به دنبال ضربه زدن به اسلام با نظرات، افکار ناشایست و تبلیغات مسموم است، گفت: هدف دشمنان از توطئه علیه مسلمانان تنها ایران نیست بلکه سعی دارد تا به دین اسلام ضربه وارد کند و این دشمنی‌ها بیشتر کفر است.

وی خاطرنشان کرد: مسلمان بودن در زمان کنونی سخت و محدودیت دارد اما بسیار شیرین است ولی اسلام با بروز و ظهور انقلاب اسلامی به اوج اقتدار خود رسیده به‌طوری که تا به حال نشده که دین اسلام و شیعیان به این اندازه به اقتدار برسند.

انتهای پیام/