به گزارش خبرنگار اهرامروز، سلیمان نریمانی در حاشیه همایش بزرگ تجلیل از پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان نمونه و رؤسای هیأت‌های ورزشی شهرستان اهر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به این‌که کانون‌های بسیج ورزشکاران شهرستان‌ها در جذب بسیجیان ورزشکار و فعالیت‌های فرهنگی عملکرد قابل قبولی دارند، اظهار کرد: مردم منطقه ارسباران به لحاظ این‌که در تمامی عرصه‌های جامعه علی‌الخصوص ورزش حضور پررنگی دارند بنده نیز به خود می‌بالم که ارسبارانی هستم.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی افزود: بسیج ورزشکاران سپاه عاشورا بدون هیچ وقفه‌ای برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کرده و می‌کند در همین راستا به هیأت‌های ورزشی نیز توصیه کرده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه نباید در هر حالت و شرایطی شهدا را فراموش کنیم، گفت: در همین راستا سازمان بسیج ورزشکاران سپاه عاشورای استان، کنگره شهدای ورزشکاران آذربایجان شرقی را برگزار می‌کند تا زمینه‌ای برای زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدای دوران دفاع مقدس باشد.

بسیج ورزشکاران در تمامی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مشارکت دارد

نریمانی اضافه کرد: در جهت برگزاری کنگره شهدای ورزشکاران آذربایجان شرقی تاکنون چندین جلسه هماهنگی برگزار شده و در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا سعی می‌کنیم این یادواره را با شکوه و عظمت خاصی برگزار کنیم.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی بابیان اینکه سازمان بسیج ورزشکاران سپاه عاشورا در برگزاری تمامی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در کنار اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی قرار دارد، یادآور شد: برنامه‌ها و مسابقاتی که در راستای تبریز ۲۰۱۸ در تبریز برگزار می‌شود بسیج ورزشکاران نیز با دستگاه مربوطه همکاری لازم را انجام می‌دهد.

وی در پاسخ سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی در تحقق شعار “حمایت از کالای ایرانی” چه نقشی می‌تواند ایفاء کند، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها در تلاشیم تا با همکاری بسیج اصناف با تولیدکنندگان لوازم ورزشی نشست مشترکی برگزار و چگونگی حمایت از تولیدکنندگان را بررسی کنیم لذا به هیأت‌های ورزشی استان نیز توصیه می‌کنیم اگر به لوازم نیاز دارند حتماً از تولیدات داخلی استفاده کنند.

انتهای پیام/