به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام رستم ممی زاده در آیین گرامیداشت روز شهرستان اهر و بزرگداشت مقام آیت‌الله‌العظمی شیخ حسین نجفی اهری، اظهار داشت: به فرموده امام راحل سپاه پاسداران بازوی روحانیت بوده و بر اساس قانون اساسی وظیفه سپاه، پاسدارای از انقلاب اسلامی و دستاوردهای این انقلاب و در خدمت روحانیت است.

وی یکی از اصلی ترین وظایف سپاه پاسداران را حمایت از دین اسلام عنوان کرد و افزود: روحانیت که پیشرو در عرصه تبلیغ هستند و یکی از وظایف سپاه پاسداران حمایت از روحانیت است این حمایت به این خاطر بوده که سپاه پاسدار دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر با اشاره به اینکه آیت‌الله‌العظمی شیخ حسین نجفی اهری تنها عالم و مرجع صاحب رساله در شهرستان اهر و منطقه ارسباران بودند، ادامه داد: ایشان همانند سایر علما روحیه جهادی و مبارزه داشتند که می توان از شاخصه های آیت‌الله‌العظمی شیخ حسین نجفی اهری نام برد.

حجت‌الاسلام ممی زاده اضافه کرد: پاسداری از مردم و روحیه مبارزه ای که آیت‌الله‌العظمی شیخ حسین نجفی اهری داشتند ایشان را چهره ای شاخص تبدیل کرده بود و به همین دلایل سالروز تولد آیت‌الله‌العظمی شیخ حسین نجفی اهری به‌عنوان روز شهرستان اهر انتخاب شده است.

وی آیت‌الله‌العظمی شیخ حسین نجفی اهری را یکی از علما و مراجع شاخص شهرستان اهر و منطقه ارسباران برشمرد و گفت: با وجود این که شهرستان اهر دارای علمای متعدد شاخص و تاثیرگذار بوده ولی در بین این علما آیت‌الله‌العظمی شیخ حسین نجفی اهری از شاخص ترین چهره های انقلابی است.

انتهای پیام/