قاسم قمری در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، اظهار داشت: با توجه به بارش برف همراه با کولاک شدید در محورهای حوزه استحفاظی شهرستان‌های اهر و هوراند، هم‌زمان اکیپ‌های راهداری متشکل از ۵ اکیپ راه‌های اصلی و فرعی و ۷ اکیپ راه‌های روستایی نسبت به عملیات راهداری زمستانی اقدام کرده‌اند و همچنان عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی و روستایی ادامه دارد.

وی بابیان اینکه با تلاش شبانه‌روزی همکاران راهداری تمامی راه‌های اصلی و فرعی و روستایی به غیر ۴۰ روستا در شهرستان هوراند و ۶۰ روستا در شهرستان اهر باز بوده و رفت‌وآمد در آن‌ها جریان دارد، افزود: همکاران راهداری برای بازگشایی باقی‌مانده راه‌های مسدود شده نیز تلاش می‌کنند که در صورت فروکش کولاک مسیرهای مسدود شده را در اسرع وقت بازگشایی کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهر اضافه کرد: همچنین عملیات بازگشایی راه‌های روستایی شهرستان‌های اهر و هوراند به علت کولاک شدید به‌کندی پیش می‌رود.

قمری خاطرنشان کرد: لذا از تمامی رانندگان و هم‌وطنان عزیز که در جاده‌های شهرستان‌های اهر و هوراند قصد تردد دارند درخواست می‌گردد خودروهای خود را به زنجیرچرخ و دیگر تجهیزات زمستانی مجهز کرده و از سالم بودن خودروها اطمینان حاصل نمایند و در صورت نیاز علاوه بر سامانه ۱۴۱ با شماره تلفن‌های ۰۴۱-۴۴۲۲۸۶۷۰ و۴۴۲۲۳۷۷۰ از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

لازم به ذکر است تمامی همکاران این اداره به‌صورت شبانه‌روزی برای بازگشایی راه‌ها تلاش می‌نمایند و این اداره آماده پاسخگویی به سؤالات همشهریان و رانندگان و مسافرین عزیز در خصوص وضعیت راه‌ها می‌باشد.

انتهای پیام/