به گزارش خبرنگار اهرامروز، مجید خدابخش در بازدید از روند احداث بزرگراه ورزقان – خواجه با اشاره به اینکه ۹ کیلومتر از بزرگراه ورزقان – خواجه تا پایان شهریورماه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، اظهار داشت: البته تأکید داشتیم تا این قطعه از بزرگراه ورزقان – خواجه در هفته دولت افتتاح شود اما به لحاظ شرایط موجود مقرر شد تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: پیمانکار پروژه با تمام ظرفیت بزرگراه ورزقان – خواجه را احداث می‌کند این مهم نیز جای امیدواری است تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن این پروژه را به سرانجام برسانیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی بابیان اینکه روند احداث بزرگراه ورزقان – خواجه با سرعت پیش می‌رود، گفت: با تکمیل این بزرگراه ضمن اینکه تردد به شهرستان ورزقان تسهیل می‌شود و از طرفی دیگر نیز زمینه توسعه بیش از پیش این شهرستان و منطقه فراهم خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با همراهی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی، معاون عمرانی استاندار، فرمانداران شهرستان‌های اهر و هریس از روند احداث بزرگراه خواجه – ورزقان و بزرگراه اهر – هریس – تبریز بازدید کردند.

انتهای پیام/