به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در بازدید از مدرسه استثنایی شهید صدر که به مناسبت هفته معلولان برگزار شد، اظهار کرد: هفته معلولان فرصتی مغتنم برای دلجویی از دانش آموزان دارای معلولیت و مربیان آن‌هاست البته باید بدانیم که تک‌تک معلولان نشانه‌ای از نشانه‌های خداوند متعال هستند در عین حال که ما کارمندان حقوق می‌گیریم در کنار آن با خدمات‌رسانی به جامعه معلولان از اجر معنوی نیز برخوردار هستیم.

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به اینکه خدماتی که مربیان به دانش آموزان معلول می‌دهند با هیچ‌چیز قابل‌مقایسه نیست، افزود: خدمات ارائه‌شده به دانش آموزان معلول در این مدرسه بسیار ارزشمند است و باید به نحوی ما نیز از خدمات و تلاش‌های مربیان این مدرسه قدردانی کنیم که یکی از مناسبت‌ها همین هفته معلولان است.

وی ادامه داد: دلجویی از معلولان نباید تنها به هفته معلولان منتهی شود بلکه موظف هستیم تا در همه‌ی ایام ضمن اینکه به مشکلات این قشر رسیدگی می‌کنیم باید همواره به فکر معلولان باشیم.

محمودی با اشاره به مشکلات مدرسه استثنایی شهید صدر در خصوص مناسب‌سازی محیط و آسفالت محوطه این مدرسه، گفت: دولت تدبیر و امید در طول سه سال گذشته با کمبود اعتبارات عمرانی مواجه است ما هم علاقه‌مندیم تا گره از مشکلات پیش روی این مدرسه و دانش آموزان معلول باز کنیم.

فرماندار شهرستان اهر بابیان اینکه ما در حد توان سعی می‌کنیم تا به مشکلات مدرسه معلولان توجه ویژه‌ای داشته باشیم، ابراز داشت: دانش آموزان معلول مدرسه استثنایی به لحاظ شرایط دانش آموزان بیش از سایر دانش آموزان از کمبودها و فقر رنج می‌برند.