به گزارش خبرنگار اهرامروز، علیرضا آقازاده در مراسم روز جهانی تئاتر ضمن خیرمقدم گویی به میهمانان حاضر و مسئولین، از تمامی دست‌اندرکاران و کسانی که در برگزاری مراسم این روز تقدیر و تشکر کرد.

وی بابیان اینکه برگزاری سالانه جشنواره سراسری تئاتر ارسباران برای شهرستان اهر ضروری است گفت: شهرستان اهر ازلحاظ گردشگری و برخی جهات دیگر در بن‌بست قرارگرفته و برگزاری چنین جشنواره‌هایی هنرمندان، مسافران و گردشگران را از ظهرهای مانند کیش، شیراز، بندر گناوه، تربت‌جام و بسیاری شهرهای دیگر به اهر کشاند.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اهر بابیان اینکه زمین موردنیاز برای احداث خانه تئاتر یا پردیس تئاتری تأمین نشده است عنوان کرد: ما زمینی به مساحت ۲ هزار متر از شورای اسلامی شهر اهر برای احداث خانه تئاتر درخواست کرده بودیم که متأسفانه تاکنون محقق نشده است و ما نیز برنامه‌هایمان ناقص ماند.

آقازاده با ذکر اینکه نامگذاری خیابانی به نام تئاتر نیز تحقق نیاز و شهر تبریز در این کار از ما پیشی گرفت ابراز داشت: حتی قطعه‌ای در آرامستان های اهر برای هنرمندان اختصاص نیافته است چیزی که حسین محب اهری هنرمند شهیر اهری نیز این مسئله را خواستار شده است.

انتهای پیام/