به گزارش اهرامروز به نقل از ایثار آذربایجان شرقی، شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ هم‌زمان با اولین روز از دهه مبارک فجر، تعدادی از خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر، مسئولین و اقشار مختلف مردم با حضور در بیت امام‌جمعه شهرستان اهر، با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره)، شهدا گران‌قدر و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در سخنانی بابیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) یک عالم بزرگ دینی، رهبری مردمی و ساده‌زیست و مظهر مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی در جهان است تصریح کرد: ایشان به ملت ایران و تمام مسلمانان جهان عزت و کرامت بخشیدند.
وی با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا گلگون‌کفن ایران اسلامی گفت: استمرار انقلاب متأثر از خون شهداست و به حرمت خون پاک و مطهر آنان و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا ابد پابرجا و استوار خواهد ماند.
امام‌جمعه شهرستان اهر پیوند امت با ولایت را رمز عبور از فتنه‌ها دانست و افزود: در طول چهل‌ویک سال از عمر بابرکت انقلاب، دشمنان همواره با دسیسه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به‌نظام بوده‌اند که مردم همیشه درصحنه، با بصیرت و پشتیبانی از ولایت‌فقیه، بر تمام مشکلات فائق آمده‌اند.
حاجی زاده بابیان اینکه علی‌رغم تمام توطئه‌ها، فتنه‌ها و تلاش‌های جبهه استکبار، اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی روزبه‌روز بیشتر شده و انقلاب اسلامی هرگز توقف نداشته است افزود: صف‌آرایی و مقابله دشمنان و جبهه استکبار در مقابل انقلاب، بیانگر زنده‌بودن انقلاب، پویایی و حرکت روبه‌جلوی نظام است.
انتهای پیام/