تاریخ : یکشنبه, ۶ مهر , ۱۳۹۹ 10 صفر 1442 Sunday, 27 September , 2020

اطلاعیه ها

احداث بازارچه صنایع دستی در اهر راه‌اندازی پایگاه فوریت‌های پزشکی شماره ۳ شهری اهر و روستای ورگهان تا پایان سال‌جاری/ عملکرد کارشناسان اورژانس ۱۱۵ اهر بسیار عالی است/ کمبود نیروی انسانی فوریت‌های پزشکی اهر تامین می‌شود/ نیروهای ثابت در پایگاه اورژانس ۱۱۵ روستای مجیدآباد مستقر می‌شوند مروری بر وعده‌های نافرجام ۱۴ ساله مسئولان شهرستانی و استانی در ایجاد «نمایشگاه دائمی» اهر/ خشاب وعده‌ها چه زمانی خالی می‌شود؟! سهامداران حقوقی نباید لیدر بازار بورس باشند/ پروژه بزرگراه اهر – تبریز (مرکز ارسباران) تا منطقه گردشگری کلیبر ادامه یابد برق مورد نیاز بخش‌های صنعت و کشاورزی اهر را تامین می‌کنیم/ ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه برق در آذربایجان شرقی اجرا می‌شود/ برق‌رسانی به روستاهای بالای ۵ خانوار سکونت دائم در آذربایجان شرقی خانواده‌های شهدا و ایثارگران الگوهای بی‌نظیری برای ملت ایران هستند ۵۰۰۰ هزار بسته معیشتی در «رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه» توزیع شد/ توزیع ۳۰۰۰۰ بطری محلول ضدعفونی در مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر اهر/ نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه غیرقابل انکار است بهره‌مندی جمعیت روستایی اهر از گاز طبیعی به ۹۸ درصد افزایش می‌یابد/ ۲۰ روستای شهرستان اهر در انتظار گاز طبیعی

0
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور:

سازمان راهداری برای پرداخت حقوق کارکنان اعتبار جاری ندارد/ ۱۰۶ هزار کیلومتر از جاده های کشور آسفالته است

  • کد خبر : 6522
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بابیان اینکه نزدیک به ۱۰۶ هزار کیلومتر راه آسفالت شده در کشور داریم، گفت: هیچ‌گونه اعتبار جاری برای پرداخت حقوق کارکنان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نداریم.

به گزارش خبرنگار اهرامروز، داود کشاورزیان در جلسه بررسی مشکلات راهداری شهرستان کلیبر، اظهار داشت: از مجموع تمامی راه‌های بین‌شهری و روستایی با کسر راه‌های آسفالته در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار کیلومتر از جاده‌های روستایی کشور شوسه و خاکی هستند ولی در بخش از منطقه ارسباران اغلب راه‌های روستایی شوسه و خاکی بوده که برعکس آمار کشوری است.

وی بابیان اینکه برتری راه‌های شوسه و خاکی روستاهای کلیبر بر راه‌های ارتباطی آسفالت شده یک عقب‌ماندگی در این حوزه محسوب می‌شود، افزود: از طرفی دیگر نیز راه‌های بین‌شهری شهرستان کلیبر از راه‌های فرعی محسوب شده و حتی در این شهرستان راه اصلی نداریم.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ادامه داد: به لحاظ حجم زیاد گردشگران و ترافیک سنگین نیاز است که راه‌های این شهرستان به راه‌های اصلی ارتقاء یابد، با توجه به شیب و قوسی که در جاده کلیبر – اهر و کلیبر – خداآفرین وجود دارد حتی اگر بخواهیم نصف این جاده‌ها را به راه اصلی ارتقاء دهیم امکان‌پذیر نیست و بایستی در برخی نقاط تغییر یافته و اصلاح مسیر کنیم.

کشاورزیان با تأکید بر اینکه محدودیت‌های منابع طبیعی و محیط زیست در ارتقاء راه‌های فرعی شهرستان کلیبر به راه‌های اصلی وجود داشته و راه‌سازی به لحاظ کوهستانی بودن کمی دشوار است، اظهار کرد: نگهداری از راه‌های شریانی از طریق منابع ملی صورت می‌گیرد در حالی که حتی یک کیلومتر هم راه شریانی در کلیبر وجود ندارد و همه راه‌های فرعی هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی جاده کرج – چالوس را نمونه‌ای از راه‌های شریانی فرعی کشور عنوان کرد و گفت: ما در بحث نگهداری از راه‌های کشور از محل اعتبارات استانی در تنگنا قرارگرفته‌ایم و اعتبارت عمرانی که اختیار ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها قرار می‌گیرد عمدتاً صرف حقوق کارکنان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌گونه اعتبار جاری برای پرداخت حقوق کارکنان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نداریم، تصریح کرد: اعتبارت استانی که تخصیص می‌یابد عمدتاً صرف حقوق می‌شود و بعضاً کارکنان این سازمان حقوق‌های خود را با چند ماه تأخیر دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بابیان اینکه در حال حاضر برای خرید ماشین‌آلات راهداری در حال انعقاد قرارداد هستیم، افزود: امیدواریم با خرید ماشین‌آلات جدید بتوانیم راهدارخانه‌های کشور را از نظر ماشین‌آلات تقویت کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://aharemroz.ir/?p=6522

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.