احسان علیخانی که اجرای “سه ستاره” ویژه برنامه تحویل سال95 روی آنتن شبکه 3 سیما داشت، با انتشار متنی در کانال تلگرامی خود نوشت: عیدتون مبارک، هنوز خوابم نمیبره 14 ساعت به احترام شما ایستادم، مخلصیم.

انتهای پیام/
احسان علیخانی بعد از 14 ساعت اجرای برنامه زنده عکس سلفی خود را منتشر کرد.
احسان علیخانی که اجرای “سه ستاره” ویژه برنامه تحویل سال95 روی آنتن شبکه 3 سیما داشت، با انتشار متنی در کانال تلگرامی خود نوشت: عیدتون مبارک، هنوز خوابم نمیبره 14 ساعت به احترام شما ایستادم، مخلصیم.

انتهای پیام/