به گزارش اهرامروز، رحیم صادقیه اهری در تشرح عملکرد آتشنشانی شهرداری اهر اظهار داشت: این مجموعه طی چند ماه اخیر علاوه بر امداد رسانی در سوانح و حریق های انجام گرفته، دوشادوش کادر سلامت شهرستان برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان عزیز بوده است.
این سازمان از بدو شیوع کرونا ویروس در سطح شهرستان برابر دستور شهردار اهر اقدامات پیشگیرانه اعم از ضدعفونی مستمر شهر علی الخصوص اماکن عمومی و پرتردد شهر را در دستور کار خود قرار داده که در حال حاضر نیز این رویه تا ریشه کنی کامل این ویروس ادامه خواهد داشت.
سوای از ماموریت های تعریف شده آتشنشانی و ضدعفونی معابر، وظیفه خطیر حمل اجساد متوفی از کرونا ویروس و شرکت در تغسیل و تکفین این اموات نیز بر عهده کادر تلاشگر آتشنشانی می باشد.
متاسفانه تاکنون تعداد سه نفر از کادر تلاشگر آتشنشانی و خدمات ایمنی به صورت خانوادگی درگیر و مبتلا به کرونا ویروس شده اند که از همشهریان عزیز استدعای دعای خیر برای کادر زحمت کش آتشنشانی را داریم.
نزدیک پنج ماه است که درگیر مبارزه با کرونا ویروس هستیم و از هیچ تلاشی برای مبارزه با این ویروس و خدمات رسانی به شهروندان عزیز دریغ نکرده ایم، از همشهریان عزیز استدعا داریم با رعایت موارد اعلامی از سوی شبکه بهداشت و درمان و عدم حضور در محیط های جمعی و استفاده از ماسک قدمی در ریشه کنی این بیماری از کشور عزیزمان بردارند.
در خاتمه تشکر می کنیم از پرسنل اداره تبلیغات اسلامی، شبکه بهداشت و درمان و آب و فاضلاب شهرستان که یارا و همپای کادر آتشنشانی در مبارزه با کرونا ویروس هستند.

انتهای پیام/