به گزارش اهرامروز، سید جلال عطائی مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان با اعلام این خبر افزود: آزمون استخدامی کارخانه آهک هیدراته اهر ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان گفت: با توجه به هماهنگی های بعمل آمده با مسئولین اجرایی و بهداشتی اهر، آزمون استخدامی شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان جهت تکمیل پرسنل بومی پروژه معدن و کارخانه آهک هیدراته اهر، صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار خواهد شد.

عطایی ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان و با اشاره به تجربه‌های بسیار موفق تیم برگزار کننده آزمون در سطح کشور، بیان کرد: مرکز آزمون‌های تخصصی دانشگاه صنعتی شریف با تیم مجرب علمی، متولی برگزاری آزمون می‌باشد و کلیه روند آزمون از طراحی سوالات و برگزاری آزمون تا مصاحبه علمی و روان‌شناختی و در نهایت اعلام نتایج نهایی، بر عهده اساتید دانشگاه صنعتی شریف خواهد بود و با توجه به تجارب بسیار ارزنده آن مجموعه در برگزاری آزمون‌های استخدامی موفق در سطح کشور، انشالله دغدغه‌ای از بابت جذب پرسنل متخصص و متعهد برای شرکت نخواهیم داشت.

وی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فرآیند برگزاری آزمون تأکید کرد: حفظ سلامتی داوطلبان و خانواده‌های آنان اولویت اول شرکت و مسئولین شهر است. لذا با توجه به هماهنگی‌های بعمل آمده با فرمانداری و رئیس شبکه بهداشت و درمان اهر، پروتکل‌های بهداشتی در حین برگزاری آزمون در بالاترین سطح ممکن رعایت خواهد شد و بدین منظور با همکاری دانشگاه آزاد، سالن‌های بیشتری برای برگزاری آزمون پیش‌بینی شده است تا اصول فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت گردد.

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن در خصوص نحوه دریافت کارت ورود به جلسه یادآور شد: داوطلبین عزیز می‌بایست در روزهای آتی به وب‌سایت مرکز آزمون‌های تخصصی دانشگاه صنعتی شریف به آدرس www.karazmoon.com مراجعه و نسبت به دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند. در روز آزمون در دست داشتن کارت ورود به جلسه و کارت ملی و همچنین رعایت دقیق سایر موارد مندرج در کارت، الزامی است