به گزارش اهرامروز، هادی رحیمی در گفت و گویی با بیان اینکه طرح بهسازی و آسفالت معابر از محل اعتبارات قیر رایگان اجرا می شود، بیان کرد: از این تعداد تاکنون آسفالت ریزی ۴۰ روستای این شهرستان از همین محل انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بهسازی معابر روستایی عامل مهمی در افزایش امید به زندگی روستاییان و توسعه عمران و آبادانی روستاها است، اظهار کرد: طرح هادی چهار روستای این شهرستان در حال اجرا بوده و برای اجرای این طرح ها ۴۰ میلیارد ریال هزینه می شود.

مدیر بنیاد مسکن اهر با بیان اینکه تاکنون طرح هادی روستایی در ۵۳ روستای این شهرستان اجرا شده است، گفت: به طور متوسط در ۴۶ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان طرح هادی اجرا شده است.

رحیمی، ادامه داد: مطالعه و بازنگری طرح هادی روستایی در سال گذشته در ۳۶ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان اجرا شد که از این تعداد در ۲۲ روستا نقشه برداری اولیه و در ۱۴ روستا طرح بازنگری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته برای اجرای طرح هادی و آسفالت روستایی در این شهرستان بیش از ۵۷ میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال هزینه شده است، یادآور شد: ۴۵ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان نیاز به بازنگری طرح هادی دارد