به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام محمدرضا خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و سال جدید اظهار کرد: این طرح از ۲۸ اسفند ماه ۹۷ تا ۱۴ فروردین ماه سال ۹۸، در بقاع متبرکه شهرستان به میزبانی از زائران و مسافران نوروزی پرداخته و در آستان مقدس امام‌زادگان (ع) به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی می‌پردازد.

وی در خصوص برنامه‌های اجرا شده در قالب این طرح، ادامه داد: برپایی غرفه مشاوره وقف، پاسخگویی به مسائل و شبهات دینی، برپایی نمایشگاه آرامش بهاری، برگزاری مسابقه آرامش بهاری و استقبال از زائران و مسافران در طول ایام نوروز از برنامه های این طرح می باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهر افزود: ویژه برنامه تحویل سال نو در امام زاده سید علی (ع) (مسجد شیخ عماد) این شهرستان برگزار می شود، این برنامه همه ساله با همکاری ستاد نماز جمعه، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهر و هیئت امناء امام زاده سید علی (ع) و با حضور مردم ولایت مدار و در آن مکان برگزار می گردد.

خلیلی به برنامه های این مراسم نیز اشاره کرد و گفت: همزمان با تحویل سال جدید قرائت قرآن، زیارت آل یاسین، سخنرانی آیت الله جواد حاجی زاده امام جمعه شهرستان اهر هنگام تحویل سال اجرا و پس از تحویل جدید پیام مقام معظم رهبری به صورت مستقیم پخش خواهد شد.