محمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: مدیریت جهاد کشاورزی اهر همانند سال‌های گذشته اقلام مورد نیاز مردم را جهت تنظیم بازار در ماه رمضان خریداری و در اختیار اقشار مختلف مردم به‌ویژه قشر کم‌درآمد و محروم قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اقلام تأمین شده جهت تنظیم بازار شهرستان اهر طی سال گذشته، افزود: ۱۲۲ تن شکر، ۲۱۱ تن برنج و ۸ تن گوشت منجمد مرغی و علاوه بر این‌ها در راستای حمایت از دامداران ۴۰۰ تن سبوس جهت تولید گوشت قرمز این شهرستان خریداری و توزیع کرده‌ایم و امسال نیز در جهت حمایت از این قشر زحمت‌کش و به‌خصوص اینکه در ماه رمضان قرارگرفته‌ایم و بتوانیم بازار را تنظیم کرده و نبود اقلام مورد نیاز که باعث تنش و افزایش قیمت شود لذا جهاد کشاورزی برای جلوگیری از آن‌ها اقلام مورد نیاز را خریداری و در بین مردم توزیع می‌کند.

مدیر جهاد کشاورزی اهر بابیان اینکه کالاهای پرمصرف و ضروری مردم جهت تنظیم بازار ماه رمضان با قیمت مناسب خریداری و توزیع می‌شود، ادامه داد: ۲۹ تن شکر، ۴۰ تن برنج، ۳ تن گوشت قرمز (ران و سردست) و ۳۰ تن گوشت منجمد مرغ در راستای تنظیم بازار ماه رمضان در مرحله اول برنامه‌ریزی کرده‌ایم، خریداری و توزیع این اقلام به‌منظور آزاد گذاشتن حق انتخاب برای اقشار محروم و کم‌درآمد است.

اسدی از تأمین ۷۲ تن سبوس برای حمایت از دامداران شهرستان اهر در جهت تولید گوشت قرمز خبر داد، گفت: حمایت از دامداران همواره جزو ضروریات و اولویت‌ها بوده و توزیع سبوس از طریق عاملین صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر این‌که اقلام مورد نیاز و پرمصرف به‌منظور جلوگیری از افزایش قیمت در ماه مبارک رمضان از طریق دستگاه‌های ذی‌ربط خریداری‌شده و به‌زودی توسط فروشندگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: فروشگاه‌ها موظف و مکلف‌اند تا قیمت کالاها را در معرض دید عموم قرار دهند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر اضافه کرد: همچنین به جهت جلوگیری از افزایش قیمت در ماه رمضان مقررشده تا تنظیم بازار از طریق اداره صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان فرمانداری و جهاد کشاورزی انجام شود تا قیمت اقلام به‌طوری که پیش‌بینی‌شده باشد و از هرگونه افزایش قیمت در این ماه مبارک جلوگیری شود.