به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ عبدالحسین ایمانی، در آیین اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اظهار داشت: اعزام کاروان‌های راهیان نور تداعی‌کننده خاطرات اعزام رزمندگان به جبهه‌های جنگ علیه باطن بوده و اکنون مسئولان نظام همراه با یکدیگر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی همدلی می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر، مناطق عملیاتی را، میراثی گران بها در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: پدران و مادران، با اعزام فرزندان خود به مناطق جنگی، ارزشمندترین و بزرگ‌ترین کار را در حفظ آرمان‌های انقلاب و امام راحل(ره)، انجام دادند.

وی بابیان اینکه، یکی از اهداف اعزام جوانان و خانواده ها به مناطق عملیاتی آشنایی با فداکاری ملت غیور و شجاع است، اضافه کرد: عمل به خواسته‌های شهدا مهم‌ترین دلیل حفظ ارزش‌های اسلامی بوده و آن‌هم حفظ شئونات اسلامی، نه تنها در مناطق جنگی، بلکه در جای‌جای کشور است.

ایمانی با بیان اینکه ۱۴۶ نفر از بسیجیان اهری به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند گفت: بازدید جوانان از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، برای نسل جوان درس و تجارب زیادی بهمراه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه اهر در پایان، با تأکید بر اینکه تهدیدات جنگ نرم برای آمادگی بیشتر جوانان تبیین شود، خاطرنشان کرد: تقویت روحیه دانش آموزان برای مقابله با خطرات جنگ نرم، بسیار مهم و در ترویج و گسترش فرهنگ ازخودگذشتگی اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/