به گزارش اهرامروز به نقل از ارس نامه؛ کمال امید با اشاره به بار سنگین ترافیکی در روزهای پنجشنبه و ایام خاص در مسیرهای منتهی به گلزار شهدا، اظهار داشت: برای کاستن از بار ترافیکی این مسیرها راه حل موجود مسیرگشایی امتداد خیابان استاد ملک جهانی بود که حدود یک هفته است بستر و حریم کیچیک چای در پشت گلزار شهدا توسط عوامل و ماشین آلات معاونت خدمات شهری پاکسازی و ساماندهی می شود تا در نهایت با اجرای طرح امتداد مسیر خیابان ملک جهانی این مسیر به عنوان یک خیابان فرعی زیر بار ترافیک شهری رود.

کمال امید با بیان اینکه عملیات پاکسازی محوطه امتداد خیابان مذکور بزودی پایان خواهد پذیرفت، ادامه داد: پس از آماده سازی، طرح خیابان کشی نیز با ورود فصل کاری شروع خواهد شد.

وی افزود: حاشیه مسیر را هم با فضای سبز و مبلمان متقارن و با طرح زیبا آرایش خواهیم داد تا از لحاظ زیبایی و فضای سبز دارای منظره مطلوب باشد.

امید خاطر نشان کرد: آبادانی شهر مستلزم همکاری و حمایت شهروندان از شهرداری است. ما آماده دریافت نظرات و پیشنهادات صاحب نظران هستیم و روابط عمومی شهرداری آماده است هر گونه ایده را در جهت بهبود مدیریت شهری بصورت شفاهی و مکتوب از شهروندان و اهالی اندیشه و تفکر دریافت نماید.