به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی با مقابله با اخلالگران و مخلان نظم جامعه در عرصه‌های مختلف من‌جمله فضای مجازی، احتکار، قاچاق کالا و ارز، مواد مخدر و … به‌عنوان نیروی انتظامی مقتدر جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تأمین امنیت و حفظ نظم جامعه بر عهده سرپوشان نیروی انتظامی است، افزود: تأمین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت از مهم‌ترین ارکان ثابت و سلامت نظام اداری، سیاسی و اجتماعی هر کشور است که بخش عمده‌ای از این مؤلفه‌ها بر دوش نیروی انتظامی گذاشته‌شده است.

فرماندار شهرستان اهر، پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلاب را از وظایف اصلی نیروهای انتظامی و نظامی عنوان کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی به‌عنوان یکی از ارکان اصلی تأمین‌کننده امنیت کشور از جایگاه والایی برخوردار بوده، به طوری که ایران با آن‌که در میان جنگ در کشورهای همسایه قرار دارد اما به لطف رشادت‌ها و فداکاری‌های نیروهای نظامی و انتظامی از امنیت پایدار برخوردار است.

محمودی گفت: امنیت پایداری که اکنون شاهد آن هستیم به‌سادگی به دست اختیار نیاورده‌ایم در حالی که باید ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه نیروهای امنیتی، ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، شهدای بسیاری هم برای این امنیت تقدیم شده است.

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی در راستای حفاظت از تمامیت ارض کشور و امنیت مردم شهید تقدیم اسلام می‌کند و همواره باب شهادت برای پاسداران نظام اسلامی باز است، گفت: حادثه تروریستی اهواز نشان داد که اگر خدای‌ناکرده روزی نیروهای نظامی و انتظامی هوشیار نباشد دشمن لحظه‌به‌لحظه برای ناامن کردن ایران اسلامی برنامه‌ریزی کرده است ولی هوشیاری و اقتدار نیروهای مسلح مانع از اهداف شوم دشمنان می‌شود.

گفتنی است، در پایان اجتماع نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و امدادی از پرسنل برتر نیروی انتظامی اهر تجلیل و دو تن از ماموران ناجا ترفیع درجه گرفتند.

انتهای پیام/