به گزارش خبرنگار اهرامروز، دکتر علی نیرپور در اولین مجمع خیرین سلامت شهرستان اهر ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین اظهار کرد: ترویج فرهنگ خیر، نیکوکاری و انفاق در جامعه ما بحثی اجتناب‌ناپذیر است که اگر ما بخواهیم به توسعه‌ای پایدار دست پیدا کنیم باید آن را نهادینه کنیم.

وی ضمن تشکر از پیگیری‌های تمامی مسئولین ارشد شهرستان اهر در جهت شکل‌گیری این مجمع گفت: اولین مجمع خیرین سلامت تحت نظارت مجمع خیرین شهرستان اهر و به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های آن به فعالیت خواهد پرداخت و در جهت کاهش آلام مردم عزیزمان کوشش خواهد کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر بابیان اینکه از افراد خیر و نیکوکار اهری ساکن تمامی شهرهای ایران و دیگر کشورها انتظار یاری داریم عنوان کرد: یکی از نیازهای همیشگی ما بیماران دیالیزی هستند که در مراحل درمان، زندگی روزمره و حتی رفت‌وآمد به بیمارستان مشکل‌دارند که باید به آن توجه کرد.

نیرپور با ذکر اینکه در اولین قدم یکی از خیرین عزیز شهرستان اهر یک قطعه زمین ۲۰۰ متری به این مجمع اهدا کرده است گفت: خیرین شهرستان اهر همیشه و همه‌جا زبانزد خاص و عام بوده‌اند و در سال‌های اخیر نیز در امور مدرسه‌سازی و کمک به بازسازی مناطق زلزله‌زده مربوط به شبکه بهداشت و درمان کارنامه خوبی داشته‌اند که انشاالله از این پس شاهد حضوری درخشان‌تر از این عزیزان خواهیم بود.

انتهای پیام/