به گزارش خبرنگار اهرامروز، مهدی زارعی در آیین گشایش نمایشگاه کتاب یاد یار مهربان که در کتابخانه عمومی شیخ شهاب‌الدین اهری برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب یاد یار مهربان طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام‌شده تا روز چهارشنبه دایر خواهد بود و نظر به پیشنهادات فعالان فرهنگی تا روز پنج‌شنبه تمدید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اهر قبل از هر چیزی یک شهر فرهنگی و تاریخی است، افزود: شهرستان اهر پیش از اینکه در اقتصاد و تولید شناخته شود با فرهنگ غنی که دارد شناخته‌شده است و اگر همین هویت فرهنگی را از این شهر بگیریم چیزی برای عرض‌اندام و یا شناخته شدن نخواهند داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر ضمن قدردانی از تلاش‌های دست‌اندرکاران نمایشگاه کتاب یاد یار مهربان، ادامه داد: نمایش کتاب‌های چاپ‌شده توسط نویسندگان اهری تنها گوشه‌ای از تاریخ و هویت فرهنگی شهرستان را نشان می‌دهد.

زارعی بابیان اینکه به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی نمایشگاه عکس ” نه به اعتیاد و آری به کتاب ” در کتابخانه عمومی آیت‌الله نجفی اهری افتتاح شد، گفت: هفته کتاب و کتاب‌خوانی فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌های نویسندگان و پژوهشگران است.