به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اهر ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: اگر بخواهیم خداوند متعال به ما به‌عنوان بنده محبوب توجه کند باید اعمالمان را بهتر کنیم و البته که کثرت عمل مهم نیست بلکه زیبایی اعمال مهم است که مورد توجه پروردگار متعال قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه خداوند از کسانی بیشتر رضایت دارد که به خانواده خود خدمتی مضاعف کرده باشد، افزود: کسانی هستند که برای خدمت و تأمین مایحتاج خانواده خود شبانه‌روز تلاش می‌کنند این افراد در عین حال که جهاد می‌کنند بلکه در پیشگاه خداوند متعال نیز عزیز هستند.

امام جمعه اهر با ذکر اینکه ترک سخنان بیهوده حاکی از معرفت انسانی و نشان‌گر کامل بودن دین اوست، ادامه داد: اتفاقاتی که برای اسراء کربلا رخ داد و چه سختی‌هایی که اهل‌بیت امام حسین(ع) که از دست یزیدیان که نکشیده‌اند برای شیعیان این اتفاقات جگرسوز است.

حاجی‌زاده با تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان امنیت و سبزپوشان ناجا، گفت: امنیت کنونی که در کشور حاکم بوده به‌خودی‌خود به دست نیامده بلکه حاصل تلاش‌های نیروهای امنیتی، مسلح و نیروی انتظامی است که جا دارد این هفته را گرامی بداریم.

وی به تأسیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در سال ۱۳۶۹ توسط مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای نیز اشاره کرد، بیان داشت: استکبار جهانی همواره سعی داشته تا در بین مذاهب اسلامی تفرقه ایجاد کند و برای مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی راهی جزء حفظ وحدت و اتحاد در بین مسلمان نداریم.

خطیب جمعه شهرستان اهر بابیان اینکه آمریکایی‌ها در مراکز نظامی و امنیتی ایران به دنبال نقطه‌ضعف‌هایی هستند تا با آن به ما فشار بیاورند، تأکید کرد: آمریکا و رئیس‌جمهور آن ترامپ دیوانه دم از کدخدایی می‌زنند ولی توان حفاظت از مردم خود را در مقابل اقدامات تروریستی ندارند حمله خونین اخیر آمریکا را داعش بر عهده گرفت ولی آمریکائی‌ها معتقدند که تروریستی نبوده در حالی که این قتل و عامل مردم بی‌گناه این کشور نشان از ضعف و ناتوانی رئیس‌جمهور روانی آمریکا است.

حاجی‌زاده به دیدار مقام معظم رهبری با مسئولان و دست‌اندرکاران حج اشاره کرد و گفت: در این دیدار رهبر معظم انقلاب فرمودند: ” کنگره عظیم حج بهترین فرصت برای خنثی کردن فعالیت تبلیغاتی دشمنان است” مسلمانان باید از این فرصت برای خنثی کردن طرح‌های دشمنان اسلام علیه خود استفاده کنند.

وی افزود: دیدار مقام معظم رهبری با خانواده شهید حججی نیز خیلی مهم و حائز اهمیت بود رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند: ” شهادت شهید حججی و اقبال عمومی دل‌های مردم به این شهید راه خدا و گرایش قلبی جوانان به او و راه و منش او نشان داد حمایت از آرمان‌های انقلاب در جوانان امروز زنده است” مراسم تشییع این شهید بزرگوار نیز حاکی از این مسئله بود.

امام جمعه اهر با تأکید بر اینکه همه‌پرسی در اقلیم کردستان عراق یک طرح صهیونیستی و آمریکایی برای تجزیه عراق است، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها بدانند همکاری که بین ایران، عراق و ترکیه وجود دارد ایران اجازه نمی‌دهد تا کردستان عراق حیاط‌خلوتتان باشد در حالی که ایران از طرح شیطانی صهیونیستی و آمریکایی مطلع است.

حاجی‌زاده با اشاره به متهم کردن خانواده رئیس قوه قضائیه توسط رسانه‌های معاند نظام همچون ” آمدنیوز “، یادآور شد: رسانه‌های معاند نظام از سازمان‌های جاسوسی سرچشمه می‌گیرد و اهانت ” آمدنیوز ” که به خانواده آیت‌الله آملی لاریجانی غیرقابل‌گذشت است.

انتهای پیام/