به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در آیین افتتاحیه درمانگاه شبانه‌روزی «روز سالم» منطقه ارسباران در شهرستان اهر با تبریک هفته‌ی قوه قضائیه و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران شهید ایشان اظهار داشت: در تقویم سالانه تنها یک روز، روز سالم داریم اما باید هر روزمان روز سالم باشد و انتخاب نام درمانگاه شبانه‌روزی «روز سالم» خوب است و این نام صحت و سلامتی را یادآوری می‌کند.

وی افزود: افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی «روز سالم» در تقارن با دهه‌ی کرامت و هفته‌ی قوه قضائیه را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم دست‌اندرکاران این درمانگاه خدماتی در خور شان مردم اهر و منطقه ارسباران ارائه دهند.

امام جمعه اهر بابیان این‌که دولت هر اندازه در حوزه بهداشت و درمان خدمات ارائه دهد بار هم کَم است، گفت: برخی از شهروندان به دفتر امام جمعه مراجعه می‌کنند و می‌گویند در دریافت خدمات درمانی در طول شب‌ها با مشکل مواجه می‌شوند و راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی«روز سالم» می‌تواند بخشی از نیازهای درمانی شهروندان را تامین کند.

حاجی‌زاده اضافه کرد: ویروس منحوس کرونا به تعبیر مقام معظم رهبری که نامرئی است، زندگی مردم را مختل و جان همه را تهدید می‌کند؛ آنهایی که مدعی داشتن تکنولوژی و فناوری و امکانات همچون آمریکا بودند در مقابله و کنترل ویروس کرونا، دیدیم که عاجز ماندند.

وی گفت: خوشبختانه کادر شجاع و فداکار درمانی ما در مقابله با ویروس کرونا، واقعاً ایثار کردند که جای دارد تا از طریق این تریبون از فداکاری کادر درمانی تشکر کنم، عزیزان کادر درمانی شب‌ها و روزها و ماه‌ها برای تامین سلامتی مردم تلاش کردند و بایستی جامعه ما نیز برای قدردانی از کادر درمانی خسته کشور و شهرمان، به توصیه‌های بهداشتی توجه داشته و به آن عمل کنند.

امام جمعه اهر با تاکید بر این‌که بخش عمده‌ای از مردم اهر به پروتکل‌های بهداشتی عمل می‌کنند، گفت: متاسفانه عده‌ای هم هستند که نه تنها خود به پروتکل‌های بهداشتی عمل نمی‌کنند بلکه آنهایی را هم که مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند تحریک به عدم رعایت می‌کنند.

انتهای پیام/