به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان اهر که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد اظهار داشت: هر نهاد و سازمانی که بیشتر از بقیه به نظام اسلامی، ولایت‌فقیه و در دفاع از مظلومان حرکت کند بیشتر مورد هجمه‌های دشمنان قرار می‌گیرد همانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه تمامی رشته‌های آمریکا را در منطقه پنبه کرده و اکنون آمریکا عصبانیت خود را خالی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا کشوری را دوست دارد که قدرت موشکی و نظامی نداشته باشد، افزود: کسی که بزرگ‌ترین حامی تروریست در جهان است نمی‌تواند نیروهای نظامی کشوری همچون جمهوری اسلامی را تروریست خطاب کند در حالی که عملیات‌های پشت‌پرده ارتش آمریکا دست کمی از تروریست‌ها ندارد.

امام جمعه اهر با ذکر این‌که اقدام آمریکا در قراردادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی قطعاً بی‌پاسخ نمی‌گذاریم، گفت: در عراق و سوریه که ارتش آمریکا کاری غیر از بمباران غیرنظامیان عراقی و سوری انجام نمی‌داد سپاه پاسداران مستقیماً با تروریست‌های داعش پنجه در پنجه بود و ارتش آمریکا به دنبال قتل و فساد بود با این حساب کدام نیروی نظامی بیشتر شبیه تروریست است؟

حاجی‌زاده با تاکید بر اهمیت ترویج روحیه انقلابی در بین هنرمندان اضافه کرد: هنرمند متعهد و انقلابی در مقابل هنرمند غربی و بی‌غیرت قرار دارد و اگر روحیه انقلابی در هنرمندان تقویت شود می‌تواند تحولات ارزشمندی را در جامعه به وجود آورد.

وی بیان داشت: هنرمند تراز انقلاب اسلامی بایستی مُبدع و نوآور و مدفاع ارزش‌های اسلامی باشد با آن‌که هنرمندان ایرانی قابل مقایسه با غربی‌ها نیستند ولی می‌توان گفت هنرمندان غربی در منجلاب فساد و فحشا فرورفته‌اند.

انتهای پیام/