به گزارش اهرامروز، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی گفت: بی‌تفاوت کردن مدیران و خواص از اهداف دیگر دشمن در قضایای اخیر بود، وقتی در شرایطی که باید از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم برخی‌ها از جمله خواص سکوت می‌کنند اگر امروز در برابر توطئه‌های دشمنان دفاع نکنیم چه کسی از کشور دفاع خواهد کرد.

وی ادامه داد: بی‌تعارف می‌گویم عمده‌ترین نارضایتی مردم از مدیران و ادارات است، این مهم نشان می‌دهد که سوءمدیریت و بی‌تفاوتی نسبت به مشکلات مردم و جامعه در بین مدیران و مسئولان ما رسوخ کرده و دشمن از این گسست سوءاستفاده می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با انتقاد از بی‌تفاوتی برخی مدیران و مسئولان نسبت به رواج بی‌بند و باری تصریح کرد: اگر می‌خواهیم تحول در جامعه ما ایجاد شود بایستی تحول را از مدیران و مسئولان آغاز کنیم، مردم ایرادی ندارند و صادقانه بگویم چنین مردمی همیشه همراه و وطن‌پرست پیدا نمی‌شود و وطن‌پرستی ملت ایران در اغتشاشات اخیر به وضوح قابل مشاهده بود.

نجفقلی‌زاده سرایی ابراز داشت: مدیران ادارات برای اثبات این‌که مدیر تراز انقلاب اسلامی و جهادی هستند بین خویشاوندان و مردم تبعیض قائل نمی‌شود، همین تبعیض‌ها و ناعدالتی‌هایی که گاهاً از سوی برخی مدیران مشاهده می‌کنیم باعث بدبینی مردم می‌شود و دشمن با جنگ ترکیبی، شناختی و رسانه‌ای از شکاف‌ها استفاده می‌کند.

وی با تأکید بر این‌که نیروهای مسلح شیعه و سنی با نشان دادن اقتدار در مقابل حملات تروریست‌های کومله و دمکرات‌ها، امنیت پایدار مرزهای غربی را تأمین کرده‌اند، گفت: امنیت مرزهای غربی توسط اهل سنت تأمین شده و اجازه تعرض به تروریست‌ها در مرزها را نمی‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا افزود: استکبار جهانی در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای، فضا را به سمت تطهیر رژیم پهلوی سوق داد این در حالی بود که جوانان ما بدون شناخت از جنایت‌ها و خیانت‌های پهلوی، از این رژیم به‌صورت ناخواسته حمایت کردند و در ادامه شعارها در اغتشاشات و ناآرامی‌ها صرفاً علیه مقام معظم رهبری بود چون دشمن در جنگ رسانه‌ای طوری برنامه‌ریزی کرده بود تا به نتیجه برسد.

خبر: علی دایلاری