به گزارش خبرنگار اهرامروز، سید محمد مجتبی حسینی در حاشیه بازدید از دبیرخانه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران با اشاره به اهمیت و جایگاه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران، اظهار داشت: تئاتر یک ظرفیت فوق‌العاده برای انتقال پیام و نشان دادن نقاط قابل‌توجه و ارزش‌هایی که باید در معرض دید علاقه‌مندان قرار گیرد، است.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بابیان اینکه تئاتر کوتاه پدیده دشوار و دلپذیری است، افزود: تئاتر کوتاه به لحاظ این‌که به‌عنوان پدیده دشوار و دلپذیر محسوب می‌شود چون جمع‌کردن مفاهیم در کوتاه‌ترین زمان سختی‌های ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: امتداد جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران طی یازده دوره گذشته و اینک که دوازدهمین دوره را سپری می‌کند نشان‌دهنده استعداد زیاد هنرمندان جوان کشور در حوزه تئاتر و هوشمندی‌شان در کوتاه کردن و جریده کردن متون نمایش است.

حسینی با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های به‌دست‌آمده در طی دوازده دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران را مغتنم می‌شماریم، گفت: با این حال باید تلاش کرد تا به‌جای تجربه دوازده دوره، سابقه ۱۲۰ دوره‌ای را تجربه کند.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم بزرگان هنر کشور و هنرمندان نامدار و نام‌آشنای شهرستان اهر کمک کنند تا این جریان و رودخانه باجریان امتداد داشته باشد.

انتهای پیام/