به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر اگر در تمامی امور جاری و ساری شود قطعاً بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه قابل‌ حل خواهد بود.

امام جمعه اهر با اشاره به اینکه ادارات، ستاد امر به معروف و نهی از منکر را راه‌اندازی کنند، افزود: ادارات و نهادها این شورا را راه‌اندازی کرده و اقدامات را به ستاد گزارش دهند، اگر در این مورد بی‌توجهی شود جامعه با مشکلاتی گریبان‌گیر می‌شود.

وی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس مهم است، جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس خود را به جهانیان شناساند و اکنون به اقتدار دست‌یافته است ولی در دوران دفاع مقدس رزمندگان با کمترین امکانات از خاک میهن دفاع کردند که باید تجربیات به نسل‌های جوان انتقال یابد.

حاجی‌زاده با اشاره به بازگشایی مدارس شهرستان اهر گفت: بازگشایی مدارس جنب و جوش جامعه را در پی دارد، همه مسئولان در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان نقش دارند و هر کسی در هر مقطعی همچون ایام بازگشایی مدارس باید وظیفه خود را انجام دهد.

امام جمعه اهر با بیان اینکه تعامل و همکاری باید در بین تمامی مسئولان ادارات و نهادها نهادینه شود، اظهار داشت: در شهرستان اهر تنها یک نفر فعالیت نمی‌کند بلکه همه در توسعه و آبادانی سهیم هستند و اگر مسئولی خالصانه در راه خداوند متعال خدمت گذاری کند قطعاً مورد قبول خواهد بود.

وی تأکید کرد: خدمت به مردم نیازی به سیاسی بازی ندارد، امروز که ما در مسئولیت هستیم این نیست که ادعای اربابی کنیم چون مسئولیت‌ها گذرا است و نمی‌ماند، حال که در رأس هستیم باید در راه خداوند متعال و خالصانه برای مردم خدمت کنیم.

آیت‌الله حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه محرم و صفر فرهنگ عاشورایی شیعیان است، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی برگرفته از قیام خونین عاشوراست بنابراین باید هر سال شاهد رونق عزاداری‌ها نسبت به سال گذشته باشیم. قیام عاشورا در مراکز فرهنگی مورد توجه قرار گرفته و برای نسل جوان تبیین شود.

انتهای پیام/