به گزارش خبرنگار اهرامروز، بیت‌الله عبدالهی در دیدار با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان اهر اظهار داشت: فعالیت در نیروی انتظامی سخت‌ترین شغلی است که مأموران تحمل می‌کنند، پلیس نه تعطیل و نه استراحت می‌شناسد به‌طوری که شبانه‌روز برای پایدار ماندن امنیت مردم متحمل سختی‌های بسیاری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه حقوق و مزایای نیروی انتظامی در حد و شأن مأموران نیست، افزود: مأموران نیروی انتظامی حقوقی که می‌گیرند واقعاً برابر با سختی کار و تلاش آن‌ها نیست اصولاً مأموران با اندک حقوق گذران زندگی می‌کنند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به آشوب اخیر اخلال گران در خیابان پاسداران تهران اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی می‌توانست در این جریانات به‌شدت برخورد کند ولی در اوج قدرت از قدرت خود استفاده نکرد همین امر نشان داد که مأموران نیروی انتظامی اهل خویشتن‌داری بوده و در عین حال حق مردم و اغتشاش‌گران را هم رعایت کرد با این آشوب گران رعایت نکردند.

عبدالهی بابیان اینکه نیروی انتظامی با آن‌که شهید تقدیم کرد ولی به‌خوبی نشان داد که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با پلیس دیگر کشورها تفاوت‌هایی دارد و البته خشونت‌طلب نیست، گفت: با توجه به حیله‌ها و ترفندهای مختلف دشمنان لازم است تا مأموران نیروی انتظامی آموزش‌های فشرده و سختی را ببینند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس ادامه داد: دشمن به هر نحوی سعی می‌کند تا به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند چراکه در عرصه‌های مختلف همین نیروی انتظامی به آن‌ها ضربه‌ای مهلک وارد کرده است و دشمن تحمل شکست در برابر پلیس ایران را ندارد.

وی تأکید کرد: نمایندگان مجلس و سران قوا به لحاظ برخورد مناسب نیروی انتظامی با آشوب گران از این نیروی جهادگر قدردانی کردند اما بیش از قدردانی خشک و خالی می‌بایست حداقل به معیشت و تأمین حقوق در حد و شأن مأموران نیروی انتظامی دولت و مجلس اقدام کنند.