به گزارش خبرنگار اهرامروز،علیرضا ظهیرمقدم ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از گازرسانی به ۱۴ روستای شهرستان هوراند و ۳ روستای شهرستان کلیبر در روستای دهرود اظهار داشت: دهه مبارک فجر یادآور روزهای مبارزه و خون علیه رژیم منحوس پهلوی است که ملت ایران توانست با رهبری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی دست یابد.

وی با اشاره به رشد ۲۰ درصدی گازرسانی روستاهای شهرستان هوراند گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و تلاش‌های شبانه‌روزی کلیه عوامل اداره گاز شهرستان هوراند و کمک‌های مداوم شرکت گاز آذربایجان شرقی و مدیرعامل تلاشگر این شرکت، میزان بهره‌مندی روستاهای شهرستان هوراند از نعمت گاز طبیعی تا هفته دولت سال ۹۶ به ۹۱ درصد خواهد رسید.

رئیس اداره گاز شهرستان هوراند ادامه داد: برای انتقال خط لوله گاز از منطقه سرخس تا درب منازل مشترکین در شهرستان هوراند، تلاش‌های شبانه‌روزی و طاقت‌فرسا انجام می‌گیرد که بدون کمک و همکاری مردم عزیز منطقه میسر نمی‌شود.

ظهیرمقدم با ذکر اینکه امروز عملیات گازرسانی به ۱۴ روستای شهرستان هوراند و ۳ روستای شهرستان کلیبر به بهره‌برداری رسید گفت: از امروز ۵۹۲ خانوار روستایی شهرستان هوراند می‌توانند از نعمت گاز طبیعی استفاده کنند که برای این میزان بهره‌مندی اعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.