به گزارش اهرامروز، علیرضا خوش مقام در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به رشد ۳۵ درصدی تولید کنسانتره نفلین‌سینیت در شهرستان کلیبر اظهار کرد: بنده از تلاش‌های بی وقفه کارکنان مجتمع و پرسنل راهبر تشکر و قدردانی می‌نمایم که با همت خود، ما را در رسیدن به اهداف یاری کردند.

خوش‌مقام افزود: ما در سال ۹۷ با تولید ۷ هزار و ۷۸۰ تن کنسانتره درجه یک توانستیم با بهبود کیفیت محصول تولیدی بر اساس تقاضای بازار و رشد تولید نسبت به سال گذشته عملکرد مطلوبی را داشته باشیم و امیدواریم سال ۹۸ نیز که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری سال “رونق تولید” هست چشم‌انداز و مأموریت خود را به سرانجام برسانیم.

مدیر مجتمع نفلین‌سینیت کلیبر ادامه داد: بی‌دریغ سال جدید، سالی پُرکار و به حول و قوه الهی پربار برای مجتمع و منطقه کلیبر خواهد بود چرا که ما خواستار تحقق مطالبات مردم شریف کلیبر در راستای اجرای طرح توسعه نفلین‌سینیت هستیم و بایستی واحد ۴۰ هزار تنی نفلین‌سینیت به روش تَر که در گام اولِ طرح توسعه، اجرایی خواهد شد، امسال به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: با اجرایی شدن طرح احداث خط جدید، شاهد اشتغال جوانان منطقه که از دغدغه‌های اصلی مسئولین شهرستان می‌باشد خواهیم بود.

گفتنی‌ست کانسار نفلین‌سینیت کلیبر بزرگترین توده نفلین‌دار اکتشاف شده در کشور است که از سال ۱۳۸۳ به بهره‌برداری رسیده است و تولید آن در صنایع کاشی، سرامیک، چینی، شیشه، رنگ و پلاستیک از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/