به گزارش خبرنگار اهرامروز، ابوالفضل بابایی دایلاری در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اهر اظهار داشت: اخیراً در کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اهر شناسایی محلی برای اجرای نمایش های خیابانی را در دستور کار قرار داده ایم و واحد عمران برای شناسایی این محل مکلف شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهر افزود: با توجه به اینکه شهر اهر سالانه میزبان هنرمندان عرصه تئاتر از اقصی نقاط کشور می شود و محل برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر است در همین راستا امیدواری با شناسایی و تعیین ردیف بودجه جهت ایجاد محل نمایش های خیابانی قدمی برای حمایت از هنرهای نمایشی برداشته باشیم.

وی بر لزوم تعیین چشم انداز برنامه های آینده تا سال ۱۴۰۰ در شهر اهر تاکید کرد و گفت: ظرفیت ها و پتانسیل های شهر اهر مشخص است اما بایستی برنامه ریزی کنیم و ببینیم تا سال ۱۴۰۰ در اهر چه اقداماتی می توانیم انجام دهیم البته هدف گذاری برای اجرای برنامه ها می تواند مثمرثمر باشد.

بابایی در خصوص فرهنگ سرای شهرداری اهر نیز گفت: در نظر داریم تا فرهنگ سرای شهرداری اهر بازسازی کنیم و با تجمیع مرکز خدمات موتوری قصد داریم تا ساختمان جدید را احداث کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اهر از احداث هتل با موافقت کمیته فنی در شهر اهر خبر داد، افزود: تمامی مراحل احداث این طی شده و سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۳۶۰۰ مترمربع در ۱۳ طبقه با زیربنای ۹۰۰۰ مترمربع را در اهر احداث می کند.

وی، ایجاد واحد کنترل نمای ساختمان ها زیر نظر کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اهر را از دیگر مصوبات این کمیسیون عنوان کرد، بیان داشت: پیش از این واحد کنترل نمای ساختمان ها در اهر وجود نداشت تا علاوه بر نقشه های ساخت و ساز که به کمیسیون عمران ارجاع می شود نمای ساختمان ها نیز از طریق این واحد کنترل شود به طوری که این واحد می تواند برای هر منطقه نمایی جهت زیباسازی تعیین کند.