به گزارش اهرامروز، دکتر نادر اسدی در کمیته اقتصاد دانش‌بنیان و مرکز رشد شهرستان اهر که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی از طرح‌ها و ایده‌های دانشجویان و اساتید و فارغ‌التحصیلان حمایت می‌کنیم.

وی گفت: درصورتی‌که طرح‌های پیشنهادی دارای توجیه اقتصادی باشد این دانشگاه آمادگی دارد در تجاری‌سازی و تولید انبوه با این افراد مشارکت نموده و از تسهیلات پیش‌بینی‌شده در این دانشگاه بهره‌مند شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افزود: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به‌عنوان یکی از واحدهای دانشگاهی پیشرو در این امر مرکز رشد و واحدهای فناور هم‌اکنون این مرکز در محل دانشگاه فعال می‌باشد.

این مقام مسئول افزود در راستای توسعه منطقه، امکانات و فضاهای مازاد دانشگاه آزاد اسلامی که قابلیت تبدیل به کاربری گردشگری، خدماتی و مجتمع‌های اقامتی دارند، این دانشگاه آمادگی دارد با سرمایه‌گذاران در این حوزه برای تقویت و توسعه خدمات گردشگری منطقه مشارکت نمایند.

وی در قسمتی دیگر از سخنان خود گفت: اقتصاد فرهنگی نیز در این شهرستان مورد غفلت قرارگرفته و اگر برنامه‌ریزی مناسب در این خصوص صورت گیرد قطعاً در این حوزه شاهد درآمد پایدار و فراهم شدن زمینه اشتغال خواهیم بود،و در ادامه این جلسه اعضای حاضر در جلسه نظرات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/