به گزارش خبرنگار اهرامروز، سید محمد عابدی در نشست مشترک دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان اهر، اظهار داشت: تا سال ۹۲ میزان اعتبارات دهیاری های شهرستان اهر تنها ۲۰ میلیارد ریال بود که این میزان در سه سال گذشته ۳ و نیم برابر یعنی ۷۰ میلیارد ریال است.

فرماندار شهرستان اهر افزود: در تمامی روستاهای شهرستان اهر حداقل یک طرح عمرانی در بخش‌های طرح هادی، برق‌رسانی، گازرسانی و آسفالت اجرا می‌شود.

وی بابیان اینکه تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان اهر از نعمت گاز و ۹۹ درصد روستاها نیز از برق بهره‌مند هستند، گفت: از روستائیان نیز انتظار داریم جهت تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی از جمله طرح‌های هادی و آسفالت راه‌ها مشارکت داشته باشند.

عابدی همچنین با اشاره به فرا رسیدن سال جدید از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان اهر خواست زیباسازی و پاک‌سازی ورودی‌های روستاها و همچنین داخل روستاها را برای استقبال از سال جدید و مسافران در اولویت قرار دهند.

فرماندار شهرستان اهر در پایان با تاکید بر اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ای مجلس در اهر برگزار می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به ماه‌های پایانی دوره چهارم شوراهای اسلامی از دهیاران و شوراهای اسلامی فعلی روستاها انتظار داریم بیش از پیش در کارهای خود جدی باشند و به خاطر ماه‌های پایانی این دوره از شوراها از اجرای کارها غفلت نکنند و همچنین از افراد وارد و کاربلد نیز بخواهند در انتخابات دوره پنجم شوراهای اسلامی شرکت کنند.

خبرنگار: حسین عبادی/انتهای پیام