رضا استاد رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اهرامروز با اشاره به این‌که برخی تغییرات مدیریتی در سطح فرماندار، معاون فرماندار و بخشدار در برخی شهرستان‌های آذربایجان شرقی انجام شده است، اظهار داشت: تغییر در فرمانداری هریس از جمله تغییرات در استان بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی در پاسخ به این سوال که علت تغییر فرماندار شهرستان هریس چه بود؟ افزود: فرماندار هریس خود مشکلاتی داشت و علاقه‌مند به ماندن در فرمانداری نبود و ما به درخواست خودشان تغییراتی اعمال کردیم.

وی ادامه داد: با کناره‌گیری علی محمودی از سمت فرمانداری هریس، علیرضا خاکپور به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان هریس انتخاب شده است.

استادرحیمی، بخشداران مرند، معاون فرماندار و بخشدار شهرستان خداآفرین را از دیگر تغییرات مدیریتی در آذربایجان شرقی برشمرد و گفت: پست‌های مدیریتی که در شهرستان‌ها خالی مانده‌اند برای‌شان مدیر انتخاب می‌شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا تغییرات دیگری نیز در سطح استان خواهیم داشت یا خیر؟ گفت: در حال حاضر نمی‌توان دقیقاً گفت که تغییراتی در سطح فرمانداران، معاونین فرمانداران و بخشداران خواهیم داشت و از این‌رو پست خالی هم نداریم.

وی بابیان اینکه فعلاً هیچ‌گونه تغییر و تحولی در شهرستان‌های آذربایجان شرقی نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: تغییرات جدیدی ناریم مگر این‌که اتفاق نادری رخ دهد و مجبور به اعمال تغییراتی شویم.

به گفته مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی، علی محمودی فرماندار سابق شهرستان هریس با خداحافظی از فرمانداری این شهرستان، از هفته جاری در استانداری آذربایجان شرقی مشغول به‌کار می‌شود.

انتهای پیام/