سرهنگ یونس منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، ماجرای اسیدپاشی یک زن را در اهر تشریح کرد و اظهار داشت: حوالی ظهر امروز پنجشنبه گزارشی مبنی بر اسیدپاشی را در اهر دریافت کردیم و به لحاظ اهمیت و حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: هنوز پرونده اسیدپاشی به نتیجه نرسیده است و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد مشکلات خانوادگی عامل اصلی اسیدپاشی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر ادامه داد: زن اسیدپاش که اهل تبریز و پسر جوان اهل اهر بود و به دلیل بروز مشکلات خانوادگی این زن به‌صورت پسر جوان اهری اسید پاشیده است و زن اسیدپاش هنگام اسیدپاشی خود نیز از ناحیه دست و پا دچار سوختگی شده است.

منفرد بابیان اینکه در حال حاضر زن اسیدپاش و پسر جوان هر دو در بیمارستان سینای تبریز تحت مداوا هستند، خاطرنشان کرد: زن اسیدپاش پس از اسیدپاشی به‌صورت پسر جوان، از خودروی پسر استفاده کرده و از محل متواری می‌شود که بلافاصله با اقدامات پلیسی و در عرض کمتر از یک ساعت زن اسیدپاش دستگیر شد.

وی با تأکید بر اینکه زن اسیدپاش به دلیل اینکه تحت درمان است هنوز انگیزه خود را از این اقدام اذعان نکرده است، خاطرنشان کرد: مضروب و ضارب هر دو در بیمارستان بستری هستند و تا زمانی که از نظر وضعیت جسمانی بهبود نیافته‌اند رسیدگی نهایی به پرونده اسیدپاشی به زمان دیگری موکول شده است.

انتهای پیام/