به گزارش اهرامروز، سرهنگ یونس منفرد فرمانده انتظامی شهرستان اهر در گفت‌وگو با خبرنگاران از دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی که اخیراً” در سطح شهر اهر اقدام به اعمال ناهنجار زده بودند، خبر داد.

وی گفت: پیرو گزاراشات واصله مردم نجیب و ولایی شهرستان اهر مبنی بر اخلال در نظم عمومی توسط برخی از افراد هنجارشکن، مأمورین مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان اهر با هماهنگی مقامات قضایی طی یک عملیات پلیسی اقدام به دستگیری این خاطیان کردند.

این مقام انتظامی افزود: برای افراد مذکور پس از دستگیری، پرونده مقدماتی تشکیل و برای طی مراحل قانونی بعدی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

سرهنگ منفرد اظهار کرد: ایجاد اخلال در نظم، امنیت عمومی و آرامش مردم را از جمله مواردی است که پلیس به‌هیچ‌عنوان در برخورد با این اقدامات مماشات ندارد.

وی اگر افرادی سعی کنند با حرکات نمایشی و اقدامات نظم شکن به‌رغم خود، مردم را دچار رعب کرده و امنیت را ذره‌ای خدشه‌دار کنند پلیس شهرستان با هماهنگی دستگاه قضا برخورد جدی خواهد نمود و هرگز در برابر این افراد کوتاه نخواهیم آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر در پایان پلیس را همراه و در کنار مردم خواند و از همه اهالی شهرستان اهر خواست موارد ناهنجاری در نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/