غزاله منتظم در حاشیه برگزاری دومین دوره مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین کشور جام ستارخان در گفت و گو با خبرنگار اهرامروز با اشاره به اینکه سوارکاران جانباز و افراد دارای معلولیت در این دوره از مسابقات توانایی و استعداد خود را به نمایش گذاشتند، اظهار داشت: مسابقات ویژه جانبازان و معلولین باعث می شود تا فضایی برای نشان دادن مهارت ها و توانایی های این قشر به وجود آید.

 

رئیس کمیته سوارکاری جانبازان و معلولین کشور افزود: سطح دومین دوره مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین کشور جام ستارخان (پارادرساژ) متوسط بوده و روند روبه جلویی دارد و موانع و استقبال مردم اهر نیز شایسته بود.

وی با تاکید بر ضرورت تربیت اسب های مختص جانبازان و معلولین ادامه داد: ضرورت تربیت اسب ها که کنترل آن توسط جانبازان و معلولین آسان تر باشد نکته مهم و قابل توجهی است و از طرفی هم اسب ها می بایست به طور قرعه در اختیار شرکت کنندگان قرار گیرد که متاسفانه نتوانستیم این نیازها را تامین کنیم.

منتظم بابیان اینکه تیم پارادرساژ جمهوری اسلامی ایران ۲۵ سوارکار از استان های مختلف حضور یافته و در تمرینات تیم ملی شرکت می کنند، گفت: سرمربی گری تیم ملی جانبازان و معلولین کشور را مربی فرانسوی بر عهده دارد که در این راستا سال گذشته برای اولین بار مسابقات کشوری سوارکاری جانبازان و معلولین کشور در تهران برگزار شده است.

رئیس کمیته سوارکاری جانبازان و معلولین کشور خاطرنشان کرد: برگزاری چنین مسابقاتی در شهرستان اهر می تواند به آمادگی سوارکاران جانباز و افراد دارای معلولیت در جهت کسب موفقیت ها در مسابقات بروی مرزی موثر است و از این اهری ها و هیئت سوارکاری شهرستان و اداره ورزش و جوانان در برگزاری این مسابقات تلاش کردند قدردانی می کنم.