به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در همایش مقابله با جریان‌های تکفیری، وهابی، تشیع لندنی و آسیب‌های عزاداری در اهر، اظهار کرد: توطئه‌های استکبار جهانی برای از بین بردن اسلامی واقعی غیرقابل‌انکار بوده و آن‌ها از هر روشی برای ضربه زدن و خشن جلوه دادن اسلام ناب محمدی استفاده می‌کنند.

امام جمعه اهر با اشاره به اینکه ایجاد گروهک‌های تروریستی داعش و تشیع لندنی از جمله اهداف شوم دشمنان برای نابودی اسلام است، افزود: هدف اول و آخر استکبار جهانی که رأس آن آمریکا قرارگرفته نابودی جهان تشیع و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در این زمان باید همه هوشیار باشند.

وی ادامه داد: در زمان فعلی اگر کمی هوشیار نباشیم و مطالعه نداشته باشیم دشمنان چنان خوابی برای مسلمانان دیده‌اند که شاید خدای‌ناکرده در اعتقادات خودمان نیز شک داشته باشیم.

حاجی‌زاده بابیان اینکه اگر عزاداری امام حسین(ع) نبود دشمنان خیلی وقت‌ها اسلام واقعی را بین برده بود، گفت: علت حفظ دین اسلام عزاداری‌های امام حسین(ع) و نهضت عاشوراست.

امام جمعه اهر تأکید کرد: شیعیان با وجود اینکه جمعیت اندکی هستند تاکنون توانستند که در مقابل مستکبران عالم ایستادگی کنند.

انتهای پیام/